loading...
این سایت فروشیه 09355119922
فروشگاه


برای اولین بار در ایران

 

مونوپاد ، خرید اینترنتی مونوپاد

قیمت 39000 تومان

قیمت ویژه : 31000 تومان

بسته بزرگ بازی های HD اندروید


   

خرید اینترنتی آچار همه کاره آی نام, خرید پستی آچار همه کاره آی نام ,سفارش آچار همه کاره آی نام ,فروشگاه آچار همه کاره آی نام ,فروش اینترنتی آچار همه کاره آی نام, آچار همه کاره snap n grip ,خرید آچار همه کاره snap n grip ,خرید اینترنتی آچار snap n grip,خريد آچار همه کاره Snap n Grip, خريد آچار همه کاره آي نام, فروش آچار همه کاره آي نام, آچار همه کاره اسنپ گريپ

قیمت در تمام کشور : 35000 تومان

قیمت جدید با تخفیف : 32000

خرید پستی آچار همه کاره

لینکدونی

آخرین ارسال های انجمن
javedani بازدید : 867 دوشنبه 31 اردیبهشت 1403 نظرات (0)

wWw.ClickKon.cOm

نکاتی جالب و قابل توجه برای طراحان صفحات وب و همچنین وب مستران (به ادامه مطلب مراجعه نمائید)




صفحات STATIC :
صفحات استاتیك (
STATIC) صفحاتی هستند كه معمولا از یك مجموعه نوشته با پاراگرافبندی معین به همراه تصاویری مرتبط تشكلیل شده اند. این صفحات همان طور كه از نامشان پیداست ثابت می باشند ، بدین معنی كه كاربری كه از سایت دیدن میكند نمیتواند بر روی صفحه تاثیر بگذارد و در آنها تغییر ایجاد كنید. به روز كردن (Update) كردن اینگونه سایتها مشكل و نیاز به دانستن تخصص در زمینه طراحی و وب می باشد و صاحبان اینگونه سایتها بدون داشتن دانش كافی در زمینه اینترنت و طراحی وب سایت، قادر به بروز رسانی سایت خود نمی باشند. و هر بار ناچارند با صرف هزینه هایی كه به طراحان پرداخت میكنند ، سایت خود را بروز رسانی كنند. طبعاً هزینه طراحی اینگونه سایتها به مراتب ارزان تر از دسته DYNAMIC می باشد. از جمله زبانها یا بهتر بگوییم اسكریپت هایی كه در این قبیل سایتها غالبا بكار برده میشود می توان به CSS , Java Script , XML , HTML ,... اشاره كرد.

صفحات DYNAMIC :
صفحات داینامیك (
DYNAMIC) همان طور كه از نامشان پیداست به معنی صفحات پویا یا متحرك می باشند. این گونه صفحات توسط برنامه نویسی تحت وب تولید می شوند . از جمله زبانهای تحت وب می توان به Prel , CGI , ASP , PHP , ... اشاره كرد كه امروزه در بین سایتهای اینترنتی دو مورد اول یعنی PHP و ASP بیشتر به چشم میخورد و رقابت تنگاتنگی بین این دو زبان وجود دارد كه البته قصد نداریم وارد جزئیات شویم. این دسته از سایتها انعطاف پذیری بسیار بالایی دارند، بر خلاف دسته قبل ، در این گونه سایتها هر لحظه احتمال تغییر وجود دارد. شاید تعداد صفحاتی كه در دسته صفحات استاتیك قرار میگیرند قابل شمارش باشند، اما صفحات پویا غیر قابل شمارش هستند، البته تعداد فایلها مشخص هستند اما باید در نظر داشت كه هر فایل ممكن است از مجموعه ای از صفحات تشكیل شده باشند كه بسته به در خواست كاربر صفحه خاصی به آن كاربر نمایش داده می شود. شاید بزرگترین مزیت این گونه سایتها را بتوان در امكان اتصال به انواع بانك های اطلاعاتی و تولید بانكهای اطلاعاتی تحت وب دانست. از جمله بخشهایی از سایتها كه شامل این دسته می شوند و توسط برنامه نویسی تولید میشوند، می توان به انجمنهای پرسش و پاسخ، فرم های نظر سنجی، فرم های تماس با ما، خرید و فروش آن لاین و بسیاری بخشهای متنوعی كه تنها از عهده  زبان های برنامه نویسی تحت وب ساخته است را می توان نام برد.  بروز رسانی (Update) اینگونه سایتها می تواند بسیار ساده باشد و نیاز به داشتن هیچ گونه دانشی در زمینه طراحی نمی باشد.  برنامه نویس سایت می تواند به راحتی صفحه ای جهت كنترل و مدیریت بخشهای مختلف سایت به طور اختصاصی برای شما كه صاحب سایت هستید طراحی كند تا بتوانید به سرعت و سهولت سایت خود را مدیریت نمائید و همینطور عمل بروز رسانی را برای همیشه خود شما انجام دهید. در مورد هزینه این گونه از سایتها در مقایسه با دسته قبل باید گفت ، با توجه به برنامه نویسی در صفحات كه نیاز به وقت فراوان و تخصص خاصی در این زمینه دارد، طراحی این گونه سایتها نسبتا هزینه زیادی برای مشتریان در بر خواهد داشت. لازم به ذكر است كه هزینه طراحی وب سایت هیچگونه قیمت مشخص و ثابتی ندارد و همیشه بصورت توافقی بوده است ، همچنین بسته به سابقه و كیفیت كار طراح و همچنین نوع مشتری می تواند به میزان قابل توجهی نوسان داشته باشد.

هیچ وقت نباید فراموش كرد كه در بحث طراحی وب سایت گرافیك نقش بسیار تعیین كننده ای را ایفا میكند و حتی در اغلب اوقات در یك سایت حرف اول را گرافیك، تركیب رنگ و ظاهر زیبا خواهد زد. همچنین با پیشرفته تر شدن صفحات وب و آمدن سیستم های جدید، امكان استفاده از صدا و انیمیشن نیز به شكل چشمگیری در صفحات وب جهت زیبا تر شدن هر چه بیشتر آنها موثر بوده اند. مهمترین و برترین نرم افزار گرافیكی كه همیشه در كنار طراحان وب بوده است ، نرم افزار Photo Shop می باشد. از نرم افزار های تولید انیمیشن میتوان به نرم افزار Flash اشاره كرد. نرم افزارهایی نیز برای هماهنگ كردن و تولید صفحات وب وجود دارند كه معروف ترین آنها نرم افزار Front Page می باشد.


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
مدل لباس زنانه,مدل لباس مجلسی,اس ام اس,عکس,عکس بازیگران,اس ام اس جدید2014,سرگرمی,تفریحی,مدل مانتو| دانلود فیلم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات سایت من


    آمار سایت
  • کل مطالب : 7597
  • کل نظرات : 1244
  • افراد آنلاین : 55
  • تعداد اعضا : 1487
  • آی پی امروز : 150
  • آی پی دیروز : 826
  • بازدید امروز : 3,784
  • باردید دیروز : 21,439
  • گوگل امروز : 4
  • گوگل دیروز : 15
  • بازدید هفته : 3,784
  • بازدید ماه : 297,360
  • بازدید سال : 2,320,995
  • بازدید کلی : 35,599,606
  • کدهای اختصاصی